עורך דין תעבורה

לקבלת יעוץ – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

רישיונכם נפסל? נהגתם בשכרות? כך יסייע לכם עו"ד תעבורה

קבלת זימון לבית משפט לתעבורה הוא אף פעם לא דבר נעים. אך יחד עם זאת, יש לזכור שגם לעושי עבירות יש זכויות על פי חוק, ועורך דין תעבורה מומחה בתחומו ובעל ניסיון של שנים רבות יכול לסייע רבות בהגנה על זכויות אלו, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר למיוצגים על ידיו גם כאשר מדובר בעבירות תנועה קשות ביותר כגון נהיגה בשכרות, אז חשוב מאוד לקבל יעוץ מעו"ד מומחה עוד טרם החקירה המשטרתית.

עורך דין תעבורה ידע להגן עליכם גם במקרים של נהיגה בפסילה, נהיגה במהירות מופרזת, ביטול עבירות קנס וחיוב בנקודות, קבלת פיצוי כספי בעקבות טיפול רפואי לאחר תאונת דרכים ועוד. 

 

כיצד נקבע שכר הטרחה של עו"ד תעבורה?

שכר הטרחה יהיה תלוי בכמות הזמן ומידת ההשקעה הנדרשת לעורך דין תעבורה על מנת שיוכל לייצג נאמנה את לקוחותיו. על כן, ככל שהעבירה תהיה חמורה ומורכבת יותר, כך צפוי שכר הטרחה של עורך הדין לעלות, אך יחד עם זאת, גם החשיבות שבגיוס עורך דין מומחה עולה כאשר מדובר בעבירות קשות. יש לזכור שבנוסף לאינטרס הכלכלי שיש לכל עורך דין לתעבורה ישנו גם המוניטין שלו שעומד על הפרק, ולכן הוא צפוי לדאוג רבות לכלל האינטרסים של לקוחותיו ולפעול להשגת התוצאות הטובות ביותר עבורם, על מנת שאלו ימליצו עליו בהמשך הדרך וידברו טובות אודותיו. 

 

עורך דין תעבורה – גם במקרים של ערעורים

ערעור על ידי הסניגור בעקבות הרשעה לא מוצדקת בבית המשפט, היא לרוב דבר מומלץ, שכן לאחר ההרשעה, בית המשפט איננו יכול להחמיר בעונשו של עושה העבירה. לכן, כך או כך כדאי לקבל יעוץ מקצועי מעו"ד תעבורה באם יש רצון לערער על החלטה שניתנה. 

יעוץ משפטי וליווי צמוד

זומנתם לבית המשפט לתעבורה? נהגתם בפסילה? זה בדיוק הרגע לקבל יעוץ משפטי אמין ואיכותי שיגן על זכיותיכם בחקירה המשטרתית ועוד לפניה, וליווי צמוד מאותו רגע והלאה!

זמינות 24/7

עורך דין תעבורה טוב הוא כזה שמסוגל להעניק לכם יעוץ משפטי בכל עת ולהכין אתכם לחקירות. זמינות של 24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע היא חשובה ואף קריטית!

נסיון ומקצועיות ללא פשרות

אל תתפשרו על מקצועיות ונסיון. שנים ארוכות של עבודה בתחום חושפות את עורך הדין לתיקי תעבורה רבים ומגוונים, וייצוגים רבים בבתי המשפט מול שופטים שונים.

לקבלת יעוץ – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם